24 juni 2009

Förälskad....




Dagen har varit underbar. Har fått städat huset och lunchat med mamma och hennes vänninor..äkta thailändsk mat jag bara älsklar det.


Har myst med mina tjejer Filippa och hunden.


Tänker mycket på hur man kan älska någon så mycket som man gör med sina barn. Det är evig och villkorslös kärlek. Varje gång hon har sovit och vaknar är jag alltid lika förälskad. Hennes skratt hennes doft och hennes närhet...jag bara är så förälskad i mitt lilla knyte. Snart i 6 månader har hon varit med oss och tänk att man känner varandra trots att vi inte utbytt ett enda "riktigt" ord till varandara...förrutom da da da da.


Att få barn är verkligen något jag vill uppleva igen tänk att kunna älska någon så mycket som man gör med sina barn....trots detta kan jag fortfarande inte ta åt mig ordet mamma konstigt nog. Jag är MAMMA...det vet jag men har fortfarande svårt att tänka ordet mamma...nej nu får jag lägga mig och sova för att sedan vakna upp imorgon till min älskade dotters da da da da(vad det nu betyder)


Sov sött !


Inga kommentarer: