23 juni 2009

Mallis here we come!




Hej mina vänner!


Det var ett tag sedan sist. Har hunnit fira midsommar och njutit av det underbara vädret.


Midsommarafton firade vi hemma med våra goda vänner Anna Fredrik Emma och tobias. Mina föräldrar och brorson kom över på middagen. Det blev kubb och sällskaps spel och massor av skratt....mycket trevligt trots det något ostabila Det blev Eden Lago i Alcudia. Ett all inclusive hotell vid havet. Ser riktigt trevligt ut tycker jag.


Det ska bli super mysigt att åka med lilla familjen. Filippa älskar ju att bada så hon kommer nog trivas.


Bokade en 2 rumslägenhet vilket vi måste ha dvs lägenet med kök. Gud så mycket saker man måste ha med sig. Jag brukar ju precis klara mig med mina 20 kg tänk nu när lill loppan ska med hon har ju ingen egen vikt. så 40 kg får vi ha med oss det inkluderar då våra kläder Filippas kläder mat blöjor och allt vad man nu ska ha med...ja ja det löser sig.


Det ska i alla fall bli jätte roligt.


Filippa har varit lite krasslig så jag avbokade mamma gruppen idag med tanke på sm ittorisken för de andra barnen. Vi tog istället en tur till sadsparken i Lund med min mamma och hennes vännina. Passade så klart på att strosa runt på rean lite. Fynda en klänning och byxa till Filippa.


Marcus jobbar Filippa sover nu börjar min dag...har precis fått i mig lite mat och ska börja städningen för det hinner man ju inte med när lillan är vaken.


Vi hörs kram kram


Inga kommentarer: